Generalforsamling 2022

28. februar 2022 kl. 07:15

FC Nakskov afholdte torsdag den 24. februar ordinær generalforsamling for 2021, som igen har været et år præget af covid-19.

Efter indledning og valg af ordstyrer, som traditionelt, trøstes man til at sige, igen blev Steen Madsen der med vanligt styr på tingene styrede slagets gang. Det er gjort til tradition at der startes med uddeling af priser, Så de unge mennesker ikke nødvendigvis skal side en hel aften og høre på regnskaber osv.

Da priserne var uddelt, blev der afholdt en kort pause og der blev startet op med formanden, Jesper Kristensens beretning, som kom rundt om hele klubben og hvilke planer der var for fremtiden.

Formandsposten var i år på valg og Jesper Kristensen havde ønsket at fortsætte 2 år mere, hvilket alle i lokalet var meget tilfredse med og derfor var der genvalg. Kasser Torben Petersen tager et år mere før der er valg til denne post. Bjarne Petersen ønskede ikke at fortsætte og trådte ud af bestyrelsen. Mendes resten af medlemmerne ønskede at fortsætte. Øvrige bestyrelsesmedlemmer er som følger, Rene Rasmussen, Rune Follemand, Peter Walbjørn, Henrik "krølle" Christensen og Jesper Hansen.

Årets priser:

Årets spiller, herre senior – Lukas Brix